Author Topic: A WHOLE BUNCH OF DUNKS AND SHIT.  (Read 239938 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Jard

  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 575
  • Respect: +27
    • View Profile
    • Email
Re: A WHOLE BUNCH OF DUNKS AND SHIT.
« Reply #210 on: July 12, 2011, 07:20:16 am »
0
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3NftWep48kY" target="_blank">http://www.youtube.com/watch?v=3NftWep48kY</a>

Contest starts at 3 minutes. "red-bull" Guy is crazy, T-dubbish.

JelloPuddinPup

  • Sr. Member
  • ****
  • Posts: 340
  • No Sir Mr. Ref, you did miss that call.
  • Respect: +34
    • View Profile
    • Call Your Own Fouls
Re: A WHOLE BUNCH OF DUNKS AND SHIT.
« Reply #211 on: July 19, 2011, 11:27:40 pm »
0
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=YflPoSArqfY" target="_blank">http://www.youtube.com/watch?v=YflPoSArqfY</a>

Yup.

Oh, and MJ can still do this.

<a href="http://www.youtube.com/watch?v=UaWCn05LD6g" target="_blank">http://www.youtube.com/watch?v=UaWCn05LD6g</a>

Not bad for being old huh?
My real name is Daniel. (6'5" - 217lbs.)

Website: http://www.nbachat.co (Coming Soon) [40/100% Complete]
Blog: http://www.callyourownfouls.com (Coming Soon) [65/100% Complete]
YouTube: http://www.youtube.com/jellopuddinpup

fedexpress

  • Jr. Member
  • **
  • Posts: 61
  • Respect: +1
    • View Profile
Re: A WHOLE BUNCH OF DUNKS AND SHIT.
« Reply #212 on: July 20, 2011, 01:13:30 am »
0
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=YflPoSArqfY" target="_blank">http://www.youtube.com/watch?v=YflPoSArqfY</a>

Yup.

Oh, and MJ can still do this.

<a href="http://www.youtube.com/watch?v=UaWCn05LD6g" target="_blank">http://www.youtube.com/watch?v=UaWCn05LD6g</a>

Not bad for being old huh?

Watch your mouth, sonny.  :D  What's old have to do w/dunking a bball?  I'm exactly his age and my vert has gone up 5in in the last 6 months.  It helps to be over 6 1/2 feet tall w/well over 8 ft reach too.  Just sayin.  Btw he's my fav athlete ever.

vag

  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 5007
  • Respect: +2729
    • View Profile
Re: A WHOLE BUNCH OF DUNKS AND SHIT.
« Reply #213 on: July 20, 2011, 05:34:32 am »
0

Oh, and MJ can still do this.

<a href="http://www.youtube.com/watch?v=UaWCn05LD6g" target="_blank">http://www.youtube.com/watch?v=UaWCn05LD6g</a>

Not bad for being old huh?

Watch your mouth, sonny.  :D  What's old have to do w/dunking a bball?  I'm exactly his age and my vert has gone up 5in in the last 6 months.  It helps to be over 6 1/2 feet tall w/well over 8 ft reach too.  Just sayin.  Btw he's my fav athlete ever.

Reach is ~8'10'' actually , and that could be double hand. He needs 14'' of vert to touch rim so ( given his ball palming ability ) he can dunk easy with a ~20'' jump. He will be able to dunk forever...

MJ = GOAT , this will also be true forever!
woot

Raptor

  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 14464
  • Respect: +2393
    • Yahoo Instant Messenger - raptorescu
    • View Profile
    • Email
Re: A WHOLE BUNCH OF DUNKS AND SHIT.
« Reply #214 on: July 20, 2011, 06:54:52 am »
0
Goat as in those promised by Taylor Allan?

fedexpress

  • Jr. Member
  • **
  • Posts: 61
  • Respect: +1
    • View Profile
Re: A WHOLE BUNCH OF DUNKS AND SHIT.
« Reply #215 on: July 20, 2011, 02:22:22 pm »
0

Oh, and MJ can still do this.

<a href="http://www.youtube.com/watch?v=UaWCn05LD6g" target="_blank">http://www.youtube.com/watch?v=UaWCn05LD6g</a>

Not bad for being old huh?

Watch your mouth, sonny.  :D  What's old have to do w/dunking a bball?  I'm exactly his age and my vert has gone up 5in in the last 6 months.  It helps to be over 6 1/2 feet tall w/well over 8 ft reach too.  Just sayin.  Btw he's my fav athlete ever.

Reach is ~8'10'' actually , and that could be double hand. He needs 14'' of vert to touch rim so ( given his ball palming ability ) he can dunk easy with a ~20'' jump. He will be able to dunk forever...

MJ = GOAT , this will also be true forever!

Ya, I realized that reach comment was "way" off shortly after I posted it, just too lazy to change it.  Thanx for correcting and clarifying.  Also, he did a running dunk.  Wonder if he could still do a standing or 1-step dunk.  Prob not.  Not that he cares.  Btw, I still have enough Bulls' gear from their glory years to clothe a small family.  Even named my 1st son after him (lol).

vag

  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 5007
  • Respect: +2729
    • View Profile
Re: A WHOLE BUNCH OF DUNKS AND SHIT.
« Reply #216 on: July 20, 2011, 02:50:46 pm »
+1
Also, he did a running dunk.  Wonder if he could still do a standing or 1-step dunk.  Prob not.  Not that he cares.  Btw, I still have enough Bulls' gear from their glory years to clothe a small family.  Even named my 1st son after him (lol).

I'm sure he is able to get 20'' needed to dunk from a standstill with ease.
Remember , you can do a standing jump above 20'' at the same age with him and he is MJ.
Here , 2-handed dunk without even trying 2 years ago.

<a href="http://www.youtube.com/watch?v=JswfzDKYr04" target="_blank">http://www.youtube.com/watch?v=JswfzDKYr04</a>
woot

fedexpress

  • Jr. Member
  • **
  • Posts: 61
  • Respect: +1
    • View Profile
Re: A WHOLE BUNCH OF DUNKS AND SHIT.
« Reply #217 on: July 20, 2011, 03:02:37 pm »
0
Also, he did a running dunk.  Wonder if he could still do a standing or 1-step dunk.  Prob not.  Not that he cares.  Btw, I still have enough Bulls' gear from their glory years to clothe a small family.  Even named my 1st son after him (lol).

I'm sure he is able to get 20'' needed to dunk from a standstill with ease.
Remember , you can do a standing jump above 20'' at the same age with him and he is MJ.
Here , 2-handed dunk without even trying 2 years ago.

<a href="http://www.youtube.com/watch?v=JswfzDKYr04" target="_blank">http://www.youtube.com/watch?v=JswfzDKYr04</a>

True but that was 2 WHOLE YEARS AGO.  Everybody knows that there's a HUGE drop in athletic ability from the ages of 46 to 48!! ;D  Heck 2 years ago I was still able to........... OK, never mind. 

Raptor

  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 14464
  • Respect: +2393
    • Yahoo Instant Messenger - raptorescu
    • View Profile
    • Email
Re: A WHOLE BUNCH OF DUNKS AND SHIT.
« Reply #218 on: July 20, 2011, 03:03:07 pm »
0
Also, he did a running dunk.  Wonder if he could still do a standing or 1-step dunk.  Prob not.  Not that he cares.  Btw, I still have enough Bulls' gear from their glory years to clothe a small family.  Even named my 1st son after him (lol).

I'm sure he is able to get 20'' needed to dunk from a standstill with ease.
Remember , you can do a standing jump above 20'' at the same age with him and he is MJ.
Here , 2-handed dunk without even trying 2 years ago.

<a href="http://www.youtube.com/watch?v=JswfzDKYr04" target="_blank">http://www.youtube.com/watch?v=JswfzDKYr04</a>

X the total matter in the Universe

I was about to post the same video. 20 inches is not that much at his natural level of strength, leverage and bodyfat (regardless of what he's eating right now, and I don't mean pussy).

Raptor

  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 14464
  • Respect: +2393
    • Yahoo Instant Messenger - raptorescu
    • View Profile
    • Email
Re: A WHOLE BUNCH OF DUNKS AND SHIT.
« Reply #219 on: July 24, 2011, 06:01:58 am »
+1
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=iWcUG54nlGM" target="_blank">http://www.youtube.com/watch?v=iWcUG54nlGM</a>

LanceSTS

  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 2257
  • Respect: +545
    • View Profile
    • http://www.youtube.com/user/LanceSTS
    • Email
Re: A WHOLE BUNCH OF DUNKS AND SHIT.
« Reply #220 on: July 24, 2011, 07:00:50 am »
0
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=iWcUG54nlGM" target="_blank">http://www.youtube.com/watch?v=iWcUG54nlGM</a>

sick  :o
Relax.

JayC

  • Full Member
  • ***
  • Posts: 112
  • Respect: +6
    • View Profile
    • Email
Re: A WHOLE BUNCH OF DUNKS AND SHIT.
« Reply #221 on: July 24, 2011, 07:18:45 am »
0
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=iWcUG54nlGM" target="_blank">http://www.youtube.com/watch?v=iWcUG54nlGM</a>

I don't feel nice about being Danish anymore...
"He can already play ball, run & dunk. 
He's already an accomplished athlete from what he's already doing."

Raptor

  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 14464
  • Respect: +2393
    • Yahoo Instant Messenger - raptorescu
    • View Profile
    • Email
Re: A WHOLE BUNCH OF DUNKS AND SHIT.
« Reply #222 on: July 24, 2011, 07:59:15 am »
0
Haha, for the first second or so in the video I was like "hm, wonder what kind of layup this guy will do". That is - if I were to ignore the video title.

JelloPuddinPup

  • Sr. Member
  • ****
  • Posts: 340
  • No Sir Mr. Ref, you did miss that call.
  • Respect: +34
    • View Profile
    • Call Your Own Fouls
Re: A WHOLE BUNCH OF DUNKS AND SHIT.
« Reply #223 on: July 24, 2011, 11:51:32 am »
0
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=iWcUG54nlGM" target="_blank">http://www.youtube.com/watch?v=iWcUG54nlGM</a>

Video-equivalent-of-photoshop. He's white. Not possible.
My real name is Daniel. (6'5" - 217lbs.)

Website: http://www.nbachat.co (Coming Soon) [40/100% Complete]
Blog: http://www.callyourownfouls.com (Coming Soon) [65/100% Complete]
YouTube: http://www.youtube.com/jellopuddinpup

Jard

  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 575
  • Respect: +27
    • View Profile
    • Email
Re: A WHOLE BUNCH OF DUNKS AND SHIT.
« Reply #224 on: July 24, 2011, 04:07:49 pm »
0
Know that kid since he's partially Dutch.
One of the biggest european prospects right now, not really known as a highflyer though.
Google his stat lines from his u20 games, they're off the charts.

example:
Quote
Van Oostrum's 3 crazy minutes
02-10-2010
No comment. British guard Devon Van Oostrum ('93) has made this morning an amazing performance with Caja Laboral Vitoria in a U-18 Basque League game against Tabirako Baqué, of Durango. According to ACB.COM columnist Jon de la Presa the prospect nailed 19 points, pulled down 4 rebounds, made 4 steals, dished 2 assists and put 2 blocks in only 3 minutes in a half, between m.6 and m.9 of first quarter. Van Oostrum has made the pre-season with the ACB squad, coached by Dusko Ivanovic, and it seems that he will have a spot in their Euroleague's roster.

Anyways
Friend 'o mine:

<a href="http://www.youtube.com/watch?v=cREyrWDlCk0" target="_blank">http://www.youtube.com/watch?v=cREyrWDlCk0</a>

Off the side of the backboard over a car? Pretty nice.
« Last Edit: July 24, 2011, 04:10:29 pm by Jard »