Author Topic: OMG GHETTO TRICEP EXTENSIONS  (Read 3822 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

adarqui

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 29909
  • who run it.
  • Respect: +7128
    • View Profile
    • Email
OMG GHETTO TRICEP EXTENSIONS
« on: September 30, 2010, 05:56:21 am »
0
hilarious.... bonus, ghetto bench press.


Gabkicks

  • Newbie
  • *
  • Posts: 39
  • Respect: 0
    • View Profile
Re: OMG GHETTO TRICEP EXTENSIONS
« Reply #1 on: September 30, 2010, 06:00:35 am »
0
 ;D

Royal

  • Full Member
  • ***
  • Posts: 128
  • Respect: 0
    • View Profile
Re: OMG GHETTO TRICEP EXTENSIONS
« Reply #2 on: October 14, 2010, 08:12:27 pm »
0
oh shit! gonna go do this wit my lil bro lol
Lazy kid. Doesn't take training as extreme/serious as most of adarq.org

adarqui

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 29909
  • who run it.
  • Respect: +7128
    • View Profile
    • Email
Re: OMG GHETTO TRICEP EXTENSIONS
« Reply #3 on: October 14, 2010, 10:24:05 pm »
0
oh shit! gonna go do this wit my lil bro lol

hah u/l a vid :F

Royal

  • Full Member
  • ***
  • Posts: 128
  • Respect: 0
    • View Profile
Re: OMG GHETTO TRICEP EXTENSIONS
« Reply #4 on: October 15, 2010, 11:26:15 pm »
0
i just attempted it and I could barely do it with two hands once  :P I got such weak upperbody strength lol
Lazy kid. Doesn't take training as extreme/serious as most of adarq.org

adarqui

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 29909
  • who run it.
  • Respect: +7128
    • View Profile
    • Email
Re: OMG GHETTO TRICEP EXTENSIONS
« Reply #5 on: October 16, 2010, 02:18:10 am »
0
i just attempted it and I could barely do it with two hands once  :P I got such weak upperbody strength lol

don't drop your lil-bro on his head man wtf.. hahah


Royal

  • Full Member
  • ***
  • Posts: 128
  • Respect: 0
    • View Profile
Re: OMG GHETTO TRICEP EXTENSIONS
« Reply #6 on: October 16, 2010, 05:13:07 am »
0
he probly would've just landed on his hands, kid is used to me making him do crazy shit
Lazy kid. Doesn't take training as extreme/serious as most of adarq.org

adarqui

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 29909
  • who run it.
  • Respect: +7128
    • View Profile
    • Email
Re: OMG GHETTO TRICEP EXTENSIONS
« Reply #7 on: October 17, 2010, 06:01:09 am »
0
he probly would've just landed on his hands, kid is used to me making him do crazy shit

haha

Royal

  • Full Member
  • ***
  • Posts: 128
  • Respect: 0
    • View Profile
Re: OMG GHETTO TRICEP EXTENSIONS
« Reply #8 on: October 22, 2010, 03:38:39 am »
0
I don't know what type of things are going through your head adarq , but.. it's true lol.
Attempt to do 10 ft. depth drop based on your own memories and trying to simulate Level-7 situation just to experiment the usefulness of them. I remember a kid breaking his leg trying to a 10ft+ depth drop doing it once, but... yeah.
Lazy kid. Doesn't take training as extreme/serious as most of adarq.org

adarqui

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 29909
  • who run it.
  • Respect: +7128
    • View Profile
    • Email
Re: OMG GHETTO TRICEP EXTENSIONS
« Reply #9 on: October 22, 2010, 06:42:58 am »
0
I don't know what type of things are going through your head adarq , but.. it's true lol.
Attempt to do 10 ft. depth drop based on your own memories and trying to simulate Level-7 situation just to experiment the usefulness of them. I remember a kid breaking his leg trying to a 10ft+ depth drop doing it once, but... yeah.

did you just read the level 7 thread? if so, amazing right? :)

i'm going to try and video-reenact some of those eventually... that'll be dope as hell.

what's this about someone trying a 10' depth drop though, he actually tried a REAL DEPTH DROP? or he just dropped off something 10' and tried to stick the landing? i imagine the latter..

peace royal

:)

Nightfly

  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 925
  • Respect: +172
    • View Profile
    • Email
Re: OMG GHETTO TRICEP EXTENSIONS
« Reply #10 on: February 24, 2011, 04:29:09 pm »
0
I'm crackin up at that vid :))

Flander

  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 2708
  • One beast coming up
  • Respect: +312
    • View Profile
    • Email
Re: OMG GHETTO TRICEP EXTENSIONS
« Reply #11 on: February 26, 2011, 07:30:06 am »
0
Haha. I used to lift the kids I worked with in the youthclub.